31.01.18

31 січня у закладі відбувся колоквіум на тему: «Розвиток творчих здібностей дітей засобами українського національного мистецтва».

1.Використання українського живопису та народно-прикладного мистецтва для розвитку творчих здібностей дошкільнят: українська вишивка, український розпис, витинанка.

Виступили: 
вихователі Криворучко Т.О., 
Турченко Т.І., Люта С.В., Лозова Л.Г.

2.Використання українського музичного мистецтва для розвитку творчих здібностей дітей: пісенний, танцювальний жанр; музичні народні ігри.

Виступила: 
музичний керівник Кошова М.В.

Латинською мовою слово «colloquium» означає всього лише розмова або бесіда.
Колоквіум - одна з традиційних форм навчальних занять, як у західній, так і у вітчизняній системі освіти, метою якої є виявлення знань і підвищення досвіду в результаті невимушеної бесіди, під час якої можна задати запитання доповідачу. В колоквіумі беруть участь всі учасники зібрання. Вони можуть висловити власне бачення проблеми, що обговорюється, висловити незгоду з доповідачем. Як правило, на колоквіумах звичайно обговорюються окремі частини якої-небудь конкретної теми.
У процесі роботи колоквіуму вироблені рекомендації:

1. Ознайомитись з методичними рекомендаціями щодо оформлення національних куточків у групах. Поповнити предметно-просторове середовище групи зразками українського декоративного мистецтва, помістити їх у національних куточках.

Вихователі груп
до 01.03.2018 

2. Доповнити куточки самостійної художньої діяльності матеріалами для занять українським національним мистецтвом: площинними формами, виробами з пластиліну, з глини, зразками витинанок, українських орнаментів, альбомами репродукцій картин.

Вихователі груп
до 01.03.2018

3. Продовжити роботу над досвідом роботи: «Використання українського живопису у роботі з розвитку мовлення з дітьми, що мають вади мовлення» - створити тематичну систему занять на 1 навчальний рік.

Криворучко Т.О.,
до 09.2019 року

4. Продовжити роботу над досвідом роботи: «Ознайомлення дітей з архітектурою рідного краю в системі краєзнавчої роботи» - створити тематичний перспективний план екскурсій та віртуальних подорожей.

Люта С.В., Токаренко Г.А.,
до 09.2019 року

5. Поповнити музичний репертуар дітей українськими народними жанрами для слухання, співу, музично-ритмічних рухів, використати їх на заняттях, під час проведення святкових ранків, розваг.
Кошова М.В., Харченко Л.Г.,
музичні керівники, постійно
6. Опрацювати парціальні програми «Радість творчості» авт. Р. Борщ, Д. Самойлик, «Навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах національних спільнот» авт. А.Богуш. Матеріали використати у роботі з дітьми.
до 15.02.2018

  

Фотозвіт