Сторінка директора


Графік роботи директора 8.00-17.00
Обідня перерва 12.00-12.45

Графік особистого прийому:
для батьків: Понеділок 8.00-10.00, Середа 14.00-17.00 
для працівників: Четвер-П'ятниця  14.00-15.00

Графік роботи закладу 7.00-17.30

Установчі документи





    У міжатестаційний період виявила високу професійну компетентність, досвідченість, ініціативність у загальному керівництві діяльністю колективу закладу. Активно працює над підвищен-ням кваліфікації шляхом участі у тренінгах з питань управлінсь-кої діяльності та організації дошкільної освіти. Генеруючі оригі-нальні ідеї, створила ефективний механізм управління і раціо-нального розподілу обов'язків, делегування повноважень та колабрації 


Інформація для батьків
Режим роботи Закладу
Шановні батьки!  23.01.2020 року о 16.30 відбудеться ІІ засідання ради закладу.
Шановні батьки!  05.09.2019 відбудуться загальні збори для батьків майбутніх першокласників.

Оголошення!
Шановні батьки!
Заклад дошкільної освіти тимчасово призупинив  прийом дітей у зв'язку з встановленим карантином на коронавірус з 12.03.2020 по 03.04.2020.
Підстава: наказ відділу освіти, молоді та спорту Гуляйпільської міської ради від 12.03.2020 №073 "Про встановлення карантину в закладах освіти".
Директор Т. Третяк
Довідки за телефоном 4-14-98.

Рекомендації щодо проведення профілактичних з недопущення поширення випадків COVID-19 (за даними МОЗ України)


Оголошення!
Шановні батьки!
Повідомляємо про продовження терміну карантину з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 з 25.03.2020 по 24.04.2020 р.р. У цей період прийом дітей здійснюватись не буде.
Директор Т. Третяк
Довідки за телефоном 4-14-98


Оголошення!
Шановні батьки, діти яких перебувають у електронній реєстрації у заклад дошкільної освіти "Сонечко" на 2020-2021 н.р. 
Нагадуємо, що продовжується прийом письмових заяв на прийняття дітей у заклад.
Чекаємо батьків: Латніченко Діани, Ганієвої Анастасії, Романець Ангеліни, Сухарльової Злати, Олійника Нікіти, Шульца Нікіти, Тертишної Єви, Гром Івана, Мордик Марії, Харченко Тіни, Гордієнко Романа, Глушака Давида, Ходуса Олександра, Харченко Соломії, Тимошенка Алана, Клівкіна Кіріла.
Директор Т. Третяк
Довідки за телефоном 4-14-98, (095) 647-79-88

Увага! Увага! Увага!
Шановні батьки!
Звертайтеся на телефон довіри закладу дошкільної освіти "Сонечко". Надавайте свої пропозиції, рекомендації, скарги за телефонами 4-10-29


Оголошення!
Шановні батьки!
   Доводжу до вашого відома, що за потреби Ви можете звер-нутися до КУ «Інклюзивно-ресур-сний центр» ГМР для проведення комплексної оцінки дітей за такими напрямками:
оцінка фізичного розвитку дитини;
оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
оцінка когнітивної сфери дитини;
оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
оцінка освітньої діяльності дитини.
    У разі потреби фахівці ІРЦ можуть проводити оцінку і за іншими напрямками. За результа-тами комплексної оцінки фахівці ІРЦ надають висновки. За наявності у батьків висновків ІРЦ батьки можуть звертатися до директора для надання дитині психолого-педагогічних та корек-ційно-розвиткових послуг.
    До КУ «ІРЦ» ГМР батьки звертаються особисто та надають такі документи:
письмова заява батьків або законних представників дитини щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
письмову згоду на обробку персональних даних дитини;
копії документів, що засвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
копію свідоцтва про народження дитини;
копію індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

форми первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ.

Оголошення!
Шановні батьки!
   Інформуємо Вас про функціонування у закладі групи з короткотривалим режимом перебування (з 8.00 до 12.00). Наявні 10 місць для дітей дошкільного віку.
Директор Т. Третяк
Довідки за телефоном 4-14-98

Увага! Увага! Увага!
Шановні батьки!
У рамках 4 пулу Надзвичайної кредитної програми відновлення України за рахунок коштів Європейського інвестеційного банку у 2020 році буде реалізовано Проєкт "Реконстуркції будівель дитячого садка КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР за адресою: вул.Цвітна,8 м. Гуляйполе Гуляйпільського району Запорізької області».





  
















Інформація про результати моніторингу продуктів харчування та продовольчої сировини КУ "ЦЕНТР ОЗО" ГМР

Інформація про результати моніторингу цін на продукти харчування та продовольчу сировину в закладах дошкільної освіти!

Оголошення! Дистанційне навчання під час карантину для педагогів! Прошу звернути увагу на посилання на матеріали в тексті.

Звіт "Про основні напрямки діяльності директора КЗ «ЗДО (ясла-садок) «Сонечко» комбінованого типу ГМР у 2019-2020 навчально році


З 01.06.2020 року розпочалася реалізація проекту з "Реконстуркції будівель дитячого садка КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР за адресою: вул.Цвітна,8 м. Гуляйполе Гуляйпільського району Запорізької області».



ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

Шановні батьки! 

Інформуємо вас про перебування у щорічних основних відпустках повної тривалості педагогічних, медичних та технічних працівників закладу.

Таким чином, після завершення робіт з реконструкції, дитячий садок "Сонечко" працюватиме за звичайним режимом роботи.


Шановні батьки, гості сайту!

За ініціативи міського голови Ярмака С.О. та підтримки депутатів Гуляйпільської міської ради, технічні працівники закладу отримали матеріальну допомогу на оздоровлення у розмірі посадового окладу. 


Шановні батьки, гості сайту!

У закладі продовжується реконтсрукція. Виконано внутрішні роботи із встановлення міжкімнатних дверей на других поверхах, ведуться роботи по укладанню лінолеуму у групових кімнатах, спальнях, роздягальнях)

У приміщеннях дитячого садка тепло, особливо у ясельних групах для дітей віком від 1,5 до 3-х років. У цих групах за проектом облаштована "тепла підлога" у групових та туалетних кімнатах.

Шановні батьки, педагогічні працівники, відвідувачі сайту!

Розміщуємо інформаційні матеріали про булінг.                                     Насамперед, вияснемо чи є прояви булінгу серед дітей раннього та дошкільного віку у дитячому садку. За відповіддю звернемося до публікації наукової статті у журналі "Психологічні науки" (червень 2020 року), під назвою "Передумови прояву булінгу в дошкільній освітній організації, як індинкатор неблагополуччя у дитячому колективі." (авт. Шалагіна Л.С., Чилагова Н.К.). Процитуємо заключну частину статті: "Проведені дослідження стверджують про точкові, епізодичні прояви булінгу у дошкільній освітній організації як індекатор неблагополуччя в дитячому колективі, за яким, як правило, стоїть особистість однієї дитини. Сучасна ситуація, проведені дослідження не дозволють говорити однозначно про наявність або відсутність булінгу в колективі дошкільників в маштабах проблеми.                                                                                                                Відкритим залишається питання чи можна поведінку дітей направлену на нанесення шкоди ровеснику, завдання болю, розглядати як булінг, при умові, що дані спалахи мають мимовільний характер, відсутній і корисний мотив вчинення подібних дій, а прояви носять незапланований характер, слабо усвідомлюються дитиною. В будь-якому випадку вважаємо важливим проведення превентивної роботи, яка сприяє не лише попередженню проявів агресії і жорстокості в дитячому колективі, але і формування навичок ефективної взаємодії, конструктивного розв'язання конфліктів, розвиток емпатії, толерантності, вміння розуміти свого ровесника, домовлятися, жити в злагоді з іншими і, в першу чергу, з самим собою"

Наступний матеріал зацікавить батьків які мають дітей дошкільного та шкільного віку, педагогічних працівників закладу дошкільної освіти, вчителів, гостей сайту.

Як побороти булінг: інструкція для дітей, батьків та вчителів

Центр інформації про права людини на основі матеріалів ЮНІСЕФ підготував інструкцію для дітей та дорослих, аби правильно та своєчасно реагувати на прояви цькування. 

ЩО ТАКЕ БУЛІНГ ТА ЯКІ ЙОГО ПРИЧИНИ

Булінг – це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.

Кривдники можуть знайти безліч причин щоб цькувати дитину: зовнішність, що не вписується у загальноприйняті рамки, поведінка, думки, які не збігаються з думкою більшості, тощо.

Яскравими прикладами булінгу є словесні образи, навмисне неприйняття дитини до колективу, шантаж та навіть побиття.

"Успіхи у навчанні, матеріальні можливості та навіть особливості характеру можуть стати основою для булінгу. Крім того, жертвою булінгу може стати також той, кому складно спілкуватися з однолітками, хто поводиться відлюдкувато чи, навпаки, провокативно", – зауважують психологи.

Частіше за все люди, що цькують, вважають, що це смішно і в цьому немає великої проблеми чи трагедії, а також, що дорослі не будуть звертати на це увагу.

 

ЯК ВІДРІЗНИТИ БУЛІНГ ТА СВАРКУ МІЖ ДІТЬМИ

Булінг супроводжується реальним фізичним чи психологічним насиллям: жертву висміюють, залякують, дражнять, шантажують, б'ють, псують речі, розповсюджують плітки, бойкотують, оприлюднюють особисту інформацію та фото в соціальних мережах.

У ситуації булінгу завжди беруть участь три сторони: той, хто переслідує, той, кого переслідують та ті, хто спостерігають.

Якщо булінг відбувся, він може повторюватися багато разів.

ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ВАШУ ДИТИНУ ПІДДАЮТЬ ЦЬКУВАННЮ

Перше, що треба зрозуміти – діти неохоче розповідають про цькування у школі, а тому не слід думати, що у перший же раз, коли ви спитаєте її про це, вона відповість вам чесно. Тому головна порада для батьків – бути більш уважними до проявів булінгу.

Якщо ваша дитина стала замкнутою, вигадує приводи, щоб не йти до школи, перестала вчитись, то поговоріть з нею. Причина такої поведінки може бути не у банальних лінощах. Також до видимих наслідків булінгу відносять розлади сну, втрату апетиту, тривожність, низьку самооцінку. Якщо дитину шантажують у школі, вона може почати просити додаткові гроші на кишенькові витрати, щоб відкупитись від агресора.

Якщо цькуванню піддають вашу дитину, то обережно почніть з нею розмову. Дайте зрозуміти, що вам можна довіряти, що ви не будете звинувачувати її у тому, що вона стала жертвою булінгу.

Розкажіть дитині, що немає нічого поганого у тому, щоб повідомити про агресивну поведінку щодо когось учителю або принаймні друзям. Поясніть різницю між “пліткуванням” та “піклуванням” про своє життя чи життя друга/подруги.

Також не слід у розмові з дитиною використовувати такі сексистські кліше, як "хлопчик має бути сильним та вміти постояти за себе", "дівчинка не повинна сама захищатись" та інші. Це тільки погіршить ситуацію.

 ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТИ СТАВ ЖЕРТВОЮ БУЛІНГУ

Перше і найголовніше правило – не тримати це у секреті. Розкажи друзям, знайомим чи рідним про те, що тебе ображають у школі, цього не слід соромитись.

Інколи допомогти з вирішенням складної ситуації у школі може абсолютно не пов’язана з цим людина: тренер у секції, куди ти ходиш після школи, або вчитель, до якого ти ходиш на додаткові заняття.

Також не слід звинувачувати себе у тому, що тебе цькують. Ми говорили раніше, що кривдникам легко знайти жертву булінгу, адже для цього слід просто якось відрізнятись від оточуючих.

Якщо цькування у школі перетворились зі словесних на фізичні – йди до директора школи або завуча та докладно розкажи їм про це. Також повідом про ситуацію батьків.

Якщо у школі є психолог, то можна сміливо звернутись до нього, щоб відновити відчуття впевненості у своїх силах та зрозуміти, як діяти далі.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ СТАЛИ СВІДКОМ ЦЬКУВАННЯ

Якщо цькують твого друга чи подругу, то одразу звернись до дорослих: вчителя, старших товаришів, родичів, батьків тощо.

Якщо твій друг чи подруга поділилися з тобою, що вони потрапили у ситуацію булінгу, обов’язково говори з ними про це — вони потребують твоєї підтримки.

У жодному разі не слід приєднуватись до групи, що цькує, та висміювати проблеми свого друга чи подруги.

Якщо ви дорослий, який потерпав від булінгу колись, то не проходьте повз. Спробуйте захистити дитину, яку ображають. При цьому не слід ображати дітей, які цькують, адже деякі роблять це, тому що самі постраждали від насильства (вдома, у спортивній секції, в іншій школі тощо). У таких випадках вони можуть виміщати свій біль через знущання і приниження слабших за себе.

Деякі діти булять, щоб ловити на собі захоплені погляди оточуючих, а відчуття переваги над іншими приносить їм задоволення. До того ж, нападаючи на когось вони захищаються від цькування. Іноді такі діти дуже імпульсивні і не можуть контролювати свій гнів. У таких випадках справа нерідко доходить і до фізичного насильства.

Спробуйте повідомити про булінг людей зі школи, де це відбувається, або батьків дитини.

 ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ІНШИХ ЦЬКУЄШ ТИ

Зрозумій, булінг – це твої дії, а не твоя особистість. Ти можеш ними керувати та змінювати на краще. Пам’ятай, що булінг завдає фізичного та емоційного болю іншому, а тому подумай, чи дійсно ти цього прагнеш? Деякі речі можуть здаватися смішними та невинними, проте вони можуть завдати шкоди іншій людині.

ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ, ЯКА ЦЬКУЄ ІНШИХ

Ми вже казали, що в ситуації булінгу завжди беруть участь три сторони, а тому, коли ви дізнались про цькування у школі, не слід забувати про тих, хто ображає. Психологи зауважують, що дитині, яка булить інших, увага та допомога потрібна не менше, ніж тій, яка страждає від булінгу.

Відверто поговоріть з нею про те, що відбувається, з'ясуйте як вона ставиться до своїх дій і як реагують інші діти. Ви можете почути, що "всі так роблять", або "він заслуговує на це". Уважно вислухайте і зосередтеся на пошуці фактів, а не на своїх припущеннях.

Не применшуйте серйозність ситуації такими кліше, як "хлопчики завжди будуть хлопчиками" або "глузування, бійки та інші форми агресивної поведінки — просто дитячі жарти і цілком природна частина дитинства".

Ретельно поясніть, які дії ви вважаєте переслідуванням інших. До них відносяться: цькування, образливі прізвиська, загрози фізичного насильства, залякування, висміювання, коментарі з сексуальним підтекстом, бойкот іншої дитини або підбурювання до ігнорування, плітки, публічні приниження, штовхання, плювки, псування особистих речей, принизливі висловлювання або жести.

Спокійно поясніть дитині, що її поведінка може завдати шкоди не тільки жертві, а й усім оточуючим. І щодалі це заходитиме, тим гірше булінг впливатиме на всіх учасників.

Дайте зрозуміти дитині, що агресивна поведінка є дуже серйозною проблемою, і ви не будете терпіти це в майбутньому. Чітко і наполегливо, але без гніву, попросіть дитину зупинити насильство. Скажіть дитині, що їй потрібна допомога, а тому ви тимчасово триматимете зв'язок з учителями, щоб упевнитись — дитина намагається змінити ситуацію.

Загрози і покарання не спрацюють. Можливо, на якийсь час це припинить булінг, та в перспективі це може тільки посилити агресію і невдоволення. Буде зайвим концентрувати увагу на відчуттях дитини, яку булять. Той, хто виявляє агресію, як правило відсторонюється від почуттів іншої людини.

Пам'ятайте, що агресивна поведінка та прояви насильства можуть вказувати на емоційні проблеми вашої дитини та розлади поведінки




Немає коментарів:

Дописати коментар