30 січня на базі закладу відбулося засідання районного методичного об’єднання для вихователів груп спеціального призначення, вчителів-логопедів шкіл, спеціалістів РПМПК (керівник: вихователь-методист Сержанська Л.В.)
Тема засідання:
«Особливості корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку»
Тема засідання:
«Особливості корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку»
Були розглянуті питання:
1. Класифікація порушень розумового розвитку. (Сержанська Л.В., вчитель-дефектолог КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
2. Особливості розвитку дитини з порушенням інтелекту у віці немовляти та у дошкільному віці. (Григоренко Л.А., практичний психолог РПМПК)
3. Методи і прийоми, принципи побудови корекційних занять. (Шаповал Т.І., вчитель-дефектолог РПМПК).
4. Логопедична робота з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку. (Каплунова Л.Л., вчитель-логопед КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
5. Індивідуальна програма розвитку, зразки документації вчителя-дефектолога. (Сержанська Л.В., вчитель-дефектолог КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
6. Ділова гра: «Індивідуальні занятя з дітьми, що мають різну ступінь порушень розумового розвитку. (Сержанська Л.В., вчитель-дефектолог; Третяк А.В., асистент вихователя; Каплунова Л.Л., вчитель-логопед КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
7. В ході засідання були вироблені рекомендації щодо проведення корекційних занять.
КОНСПЕКТИ індивідуальних корекційних занять
РЕКОМЕНДАЦІЇ для вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда по роботі з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку
1. Класифікація порушень розумового розвитку. (Сержанська Л.В., вчитель-дефектолог КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
2. Особливості розвитку дитини з порушенням інтелекту у віці немовляти та у дошкільному віці. (Григоренко Л.А., практичний психолог РПМПК)
3. Методи і прийоми, принципи побудови корекційних занять. (Шаповал Т.І., вчитель-дефектолог РПМПК).
4. Логопедична робота з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку. (Каплунова Л.Л., вчитель-логопед КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
5. Індивідуальна програма розвитку, зразки документації вчителя-дефектолога. (Сержанська Л.В., вчитель-дефектолог КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
6. Ділова гра: «Індивідуальні занятя з дітьми, що мають різну ступінь порушень розумового розвитку. (Сержанська Л.В., вчитель-дефектолог; Третяк А.В., асистент вихователя; Каплунова Л.Л., вчитель-логопед КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу ГМР).
7. В ході засідання були вироблені рекомендації щодо проведення корекційних занять.
КОНСПЕКТИ індивідуальних корекційних занять
РЕКОМЕНДАЦІЇ для вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда по роботі з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку
Фотозвіт