12.05.16

Згідно плану роботи дошкільного закладу та плану перспективності і наступності в роботі ДНЗ "Сонечко" та початкової ланки колегіуму "Лідер" проведено відкритий захід, в межах взаємовідвідування занять, уроків вихователів та вчителів, вихователем старшої групи Лозовою Ларисою Григорівною інтегроване заняття з математики та грамоти в старшій групі на тему: « Подорож до країни знань».
Присутні на занятті вчителі початкової ланки Стаценко Наталья Андріївна та Тутова Світлана Олексіївна схвально надали позитивну оцінку діяльності дітей 6 р. на занятті відзначили їх активність та системну роботу вихователя Лозової Л.Г. з питань підготовки дітей до навчання в школі.

 Конспект інтегрованого заняття з математики та грамоти в старшій групі

Мета: Грамота: перевірити уміння дітей виконувати звуковий аналіз слів за допомогою умовних фішок, визначати місце звука у слові, співвідносити звук та букву, поділяти слова на склади, визначати кількість складів у слові, читати склади, слова . Придумувати речення з заданим словом, визначати кількість слів у реченні. Логіко-математичний розвиток: Перевірити уміння дітей лічити предмети у межах 10 та позначати їх кількість цифрою, визначати склад числа із двох менших, розв’язувати елементарні математичні задачі, записувати їх розв’язок за допомогою цифрових та знакових карток, розрізняти геометричні фігури, величину предметів, здійснювати серіацію за величиною від найбільшого до найменшого.
Розвивати словесно-логічне мислення, уміння діяти за інструкцією вихователя, уважність. Виховувати позитивну мотивацію до шкільного навчання.
Обладнання: казкове модульне містечко «Країна знань», іграшкові казкові персонажі, дошка, предмети шкільного приладдя.
Демонстраційний матеріал: для грамоти: «конверти» з буквами та завданнями; картки зі складами та словами, предметні картинки, умовні фішки для позначення звуків.
Для математики: картки з цифрами та знаками, 6- горіхів, площинні олівці різної довжини (7 шт.), таблиця-картка з геометричними фігурами, картки для дидактичної гри: «Полічи предмети та познач цифрою».
Роздатковий матеріал: умовні фішки на позначення цифр та знаків, картки зі складами та словами, предметні картинки, картки-таблиці з геометричними фігурами, площинні олівці різної довжини (7 шт.).
Хід заняття
(Діти заходять до групової кімнати, вітаються з гостями).
(На журнальному столику – модульне казкове містечко – «Країна знань».)
Вихователь: Діти, сьогодні на нас чекає незвичайна подорож до казкової «Країни знань», також ви маєте можливість зустрітись з різними казковими героями, які приготували для вас цікаві подарунки, але у них одна умова, що подарунки ви будете отримувати лише за правильно виконані завдання.
Давайте завітаємо до королівства королеви Граматики. Ось погляньте, який гарний замок і на вас вже чекають завдання від жителів замку.
Грамота:
Завдання – І : « Назви правильно»:
( дітям показують площинні букви, та пропонується назвати певний звук, наприклад вихователь називає і показує букви А, Р, М…, а діти називають відповідні звуки, за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – книга «Абетка»).
Завдання – ІІ: «Звуковий аналіз слів»:
(одна дитина виконує завдання біля дошки, а всі інші за індивідуальною картинкою в залежності від рівня дитини від трьох до п’яти звукових, за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – кольорові ручки).
Завдання –ІІІ: Дидактична гра: «Скільки складів у слові»:
(вихователь показує дітям картинку із серії « Іграшки», а діти ділять слова на склади самостійно та показують відповідною цифрою кількість складів у слові).
Читання складів, слів: (кожній дитині пропонується прочитати по черзі – склади чи слова в залежності від рівня дитини) за правильно виконані завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – фарби для малювання).
Завдання – ІV: Дидактична гра: «Придумай речення зі словом»:
(вихователь виставляє на мольберт картинку та пропонує придумати речення з опорним словом зображеним на картинці та визначити кількість слів у реченні, за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – фломастери для малювання).
Вихователь: Наша подорож по королівстві Граматики закінчується, та я бачу, що ви трішки стомилися, тож давайте відпочинемо.
Фізхвилинка.
Вихователь: Наша подорож продовжується, давайте завітаємо з вами до наступного королівства - королеви Математики.
Математика:
Завдання – І : Дидактична гра: «Полічи предмети і познач цифрою»:
(дітям по черзі виставляються ілюстрації і ставиться завдання самостійно полічити предмети та позначити відповідною цифрою, за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – пластилін).
Завдання –ІІ: Фокуси – «Чарівні горішки»: (склад числа в межах 6)
(наприклад: дітям пропонується загальна кількість горіхів становить 4, в одній руці 2 горіхи, то скільки горіхів у другій руці?, за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – книга фокусів).
Завдання –ІІІ: Арифметична задача:
(дітям пропонується певна задача, рішення діти записують фішками, ( одна дитина виконує завдання біля дошки, а всі інші самостійно, наприклад, мама купила 3 яблука та 2 груші, скільки фруктів всього купила мама – 3+2=5; У Олі було 4 цукерки, 1 вона з’їла, скільки цукерок залишилося у Олі – 4-1=3), за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – альбом для малювання).
Завдання–ІV: Дидактична гра: «Геометричний килимок»: (завдання знайти одну серед багатьох геометричних фігур описаних вихователем, наприклад:порахувати, скільки трикутників на «килимку»…, за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – пензлик для малювання).
Завдання –V: Серіація: «Розстав олівці від найменшого до найбільшого».
(дітям пропонується розмістити площинні кольорові олівці від найбільшого до найменшого, завдання виконується кожною дитиною самостійно, за правильно виконане завдання діти в подарунок отримують шкільне приладдя – кольорові олівці).
Вихователь: Молодці, діти, ви всі завдання виконали правильно, погляньте скільки подарунків ви отримали і всі вони вам будуть потрібні, коли ви підете до школи. І я з гордістю можу сказати, що ви достойні бути школярами та навчатися у школі. Давайте разом з вами помістимо наші подарунки у куточок майбутнього школяра, це нагадуватиме вам про нашу подорож по містечку «Країни знань».
Підсумок заняття.
















Немає коментарів:

Дописати коментар