29 січня 2020 року на базі закладу відбулося друге засідання районного методичного об’єднання для педагогічних працівників інклюзивних та спеціальних груп, яке провела керівник методичного об’єднання вихователь-методист Сержанська Людмила Володимирівна.
Тема засідання: «Діти з порушеннями інтелектуального розвитку, корекційно-розвиткова робота з ними».
Матеріали методичного об'єднання:
- Презентація методоб'єднання
- Принципи корекційної роботи, поєднання методів
- Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями
- Розвиток психічних процесів у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
- Ігрова діяльність
Були розглянуті такі питання:
1. Особливості психічного розвитку дитини з порушеннями інтелектуального розвитку.
2. Принципи корекційної роботи з дітьми, що мають порушення інтелектуального розвитку та поєднання словесних, наочних та практичних методів навчання.
3. Розвиток психічних процесів у дітей з порушеннями інтелектуального розвиткута система роботи з ними.
4. Формування ігрової діяльності дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
5. Розвиток мовлення дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
На засіданні виступили: Сержанська Л.В., вихователь-методист закладу, з презентацією, у якій розкрила особливості дітей, що мають порушення інтелектуального розвитку;
Шаповал Т.О., вчитель-дефектолог ІРЦ з питаннями: «Принципи корекційної роботи з дітьми, що мають порушення інтелектуального розвитку та поєднання словесних, наочних та практичних методів навчання»;
Григоренко Л.М., практичний психолог ІРЦ розкрила питання «Розвиток психічних процесів у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та система роботи з ними»;
Каретник О.В., вихователь інклюзивної групи закладу познайомила слухачів з програмно-методичним комплексом І.В. Гладченко «Формування ігрової діяльності у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку»;
Каплунова Л.Л., вчитель-логопед закладу розкрила питання: «Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями».
Учасниками методоб’єднання були вироблені рекомендації щодо щодо розвитку мовленнєво-комунікативної та когнітивної сфер дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
Фотозвіт
Немає коментарів:
Дописати коментар