12.02.19

У середній групі №2 «Калинка» пройшов День здоров’я на тему: «Малюки-здоров’ячки».

Вихователями групи було сплановано цікаві види роботи з дітьми. У цей день усе було незвичайним. Навіть назви страв у меню говорили про зміцнення здоров’я та добрий настрій. Вранці дітей зустрічав Лікар Айболить (роль виконували діти за бажанням), який оглядав батьків та дітей, розпитував про стан здоров’я, самопочуття. На незвичайній ранковій гімнастиці «Човен здоров’я» діти виконували рухи з навантаженням на різні групи м’язів. Вранці вихователь Чапленко І.П. провела бесіду на тему: «Бережи здоров’я змолоду», діти грали в сюжетно-рольову гру «Лікарня», рухливі ігри, Лікар Айболить пригощав дітей вітамінами (фрукти).

Музичним керівником Харченко Л.Г. проведено домінантне заняття на тему: «В ігри граємо – сили набираємось». Вихователь Чапленко І.П. провела заняття з валеології на тему «Лікарські рослини», де у дітей формувалося поняття «здоровий спосіб життя», уявлення про корисні та шкідливі для здоров’я фактори, знайомилися з лікарськими травами. У дітей виховувалось бажання слідкувати за своїм здоров’ям.

На прогулянці проведено бесіду «Ніс – орган нюху та дихання», дидактична вправа «Чим пахне зимове повітря», народні рухливі ігри.

У ІІ половину дня вихователь Камінська Г.В. провела з дітьми гімнастику пробудження «Підростайте, малюки», фізкультурні розваги «Ми спритні та веселі», де діти грали в рухливі ігри та змагалися в естафетах. Протягом дня діти знайомились із художніми творами: М Коцюбинський «Чий Максимко» та К. Чуковського «Мийдодір», вчили прислів’я, лічилки.

Було використано нетрадиційні технології загартування: кольоротерапія «Кольорове лото», ароматерапія «Запашний часничок», релаксація.

У куточку для батьків було розміщено консультації «Цілющі властивості овочів та фруктів», «Про йододефіцит та його профілактику» та «Обережно, ГРВІ!».

День здоров’я залишив у дітей та батьків приємні спогади та спонукав до зміцнення та збереження здоров’я.

Меню «На здоров’я»
Сніданок:
· огірок солоний – «Огірок-веселун»
· риба смажена – «Чарівна риба»
· каша арнаутка – «Каша «Сила»
· хліб житній – «Буханець-сміливець»
· хліб з маслом та медом – Бутерброд «Здоровій»
· чай з лимоном – Напій «Геть, хвороби!»
· банани – «Сюрприз із Африки»

Обід:
· борщ український – «Козацький привіт»
· печеня по-домашньому з м’ясом – «Овочева фантазія»
· хліб – «М’якушка»
· часник – «Супергерой - Борець з мікробами»
· кисіль фруктовий – «Фруктовий феєрверк»

Вечеря:
· запіканка вермішелева з м’яким сиром і сметаною – «Диво від корівки Лиски»
· хліб – «М’якушка»
· какао з молоком – «Напій «Шоколадна казка»






















Немає коментарів:

Дописати коментар