21.01.19

Вихователі Чапленко І.П., Турченко Т.І., Вакулінська О.М., Целіковська Л.Ю., Токаренко Г.А. стали учасниками практичного семінару з формування логіко-математичної компетентності за технологією Лариси Зайцевої.

Зайцева Лариса Іванівна - науковий кореспондент лабораторії дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, науковий кореспондент Національного центру «Мала академія наук України», доктор педагогічних наук, професор, викладач Бердянського державного педагогічного університету пропонує новий підхід до організації освітньої роботи з формування елементарних математичних уявлень як активної діяльності дошкільнят. Вона є автором технології «Формування математичної компетентності дітей дошкільного віку». Технологія ґрунтується на сучасних наукових підходах: діяльнісному, компетентнісному, індивідуально-диференційованому.

Слухачі семінару переглянули два заняття з формування логіко-математичної компетентності, які провели Вовк Ірина Олексіївна, вихователь середньої групи КЗ «ЗДО ясла-садок «Веселка» (високий рівень розвитку дітей) та Зайцева Лариса Іванівна (базовий рівень). Учасники семінару мали змогу наочно побачити організацію роботи з наочним матеріалом та у робочому зошиті.

«Вільний мікрофон» надав можливість педагогам поставити запитання з методики організації освітньої діяльності з формування математичної компетентності дітей дошкільного віку. Лариса Іванівна акцентувала увагу присутніх на формуванні математичних уявлень у дошкільників на основі діяльнісного підходу, організації мислительної діяльності, подачі узагальненого порядку дій. Вона дала рекомендації та поради щодо налагодження партнерської співпраці між педагогом та дитиною.

Семінар є актуальним сьогодні для педагогів нашого закладу, оскільки вихователі ІІ молодшої, середніх та старшої групи працюють за методикою Лариси Зайцевої. Діти у повній мірі забезпечені робочими зошитами, які придбані за кошти Гуляйпільської ОТГ.











1 коментар:

  1. Дуже сподобалось оформлення вашого блогу!)Яскраво і в той же час тепло, сонячно)
    Зацікавили одномісні, індивідуальні столи.Тому є питання до вас. Скільки дітей у групі? За цими столами лише заняття проводяться, тоді прийом їжї за іншими?

    ВідповістиВидалити