У закладі була проведена індивідуально-групова форма методичної роботи з молодими вихователями – воркшоп на тему: «Перші сюжетні ігри малюків».
Воркшоп – (термін Клауса Фопеля, німецького психолога) – динамічне навчання, яке відбувається завдяки власній активній роботі учасників.
Воркшоп – (термін Клауса Фопеля, німецького психолога) – динамічне навчання, яке відбувається завдяки власній активній роботі учасників.
Учасники воркшопу Зуйченко Н.В.. Шаровська Є.О., Березовська К.О., Горда О.М. визначили напрямок роботи, який їх зацікавив найбільше - «Передумови розвитку сюжетно-рольових ігор у ранньому віці», переглянули навчальні відеосюжети про варіанти проведення сюжетно-рольової гри «Лікарня», а також під час практичної роботи накреслили послідовність підготовчої роботи до сюжетних ігор дітей раннього віку: «Сім’я», «Дитячий садок», «Лікарня», «Перукарня».
Немає коментарів:
Дописати коментар