25 жовтня відбувся проблемний семінар на тему "Художня література - засіб морального виховання дітей дошільного віку"
Учасники методичної форми роботи розкрити такі питання
1.Нікітіна О.О. "Використання художньої літератури для морального виховання дошкільнят"
2.Гарбут Т.М. "Методика проведення бесід на морально-етичні теми за змістом казок"
3. Турченко Т.І. "Казка - скарбниця моралі. Екранізовані казки"
4.Криворучко Т.О. "Морально-етичні досліди за творами В.Сухомлинського"
5.Шаровька Є.О. "Засоби морального виховання дітей дошкільноговіку.
Підсумки:
1. Використовувати у роботі з дітьми екранізованої казки, морально-етичні досліди та вистави казок.
2. Дотримуватися методики проведення бесід за змістом проведення бесід за змістом казок відповідно до вікової групи.
Учасники методичної форми роботи розкрити такі питання
1.Нікітіна О.О. "Використання художньої літератури для морального виховання дошкільнят"
2.Гарбут Т.М. "Методика проведення бесід на морально-етичні теми за змістом казок"
3. Турченко Т.І. "Казка - скарбниця моралі. Екранізовані казки"
4.Криворучко Т.О. "Морально-етичні досліди за творами В.Сухомлинського"
5.Шаровька Є.О. "Засоби морального виховання дітей дошкільноговіку.
Підсумки:
1. Використовувати у роботі з дітьми екранізованої казки, морально-етичні досліди та вистави казок.
2. Дотримуватися методики проведення бесід за змістом проведення бесід за змістом казок відповідно до вікової групи.
Немає коментарів:
Дописати коментар