18.10.18

18 вересня 2018 року стартувала нова українська школа. Яка ж вона? Чим відрізняється від «старої» української школи? Як пройшла адаптація дітей до шкільного навчання в нових умовах? Ці питання зацікавили педагогів нашого закладу, тож ми вирішили відвідати наших випускників-першокласників, як робимо це щороку.

18 жовтня 2018 року вихователь Нікітіна О.О., практичний психолог Красовська Ю.С., вихователь-методист Сержанська Л.В. зустрілися з вчителями перших класів колегіуму «Лідер» Бохан Л.О., Бугрим М.С., які запросили колег на уроки.
Перступивши поріг класів, ми побачили усміхнених школярів і клас, схожий на групову кімнату дитсадка з килимком для відпочинку, шафами з іграшками, настільними іграми, спортивним обладнанням, матеріалами для малювання, ліплення та художньої праці. І звичайно, одномісні парти – зручні, які «ростимуть» разом з дітьми, які можна по-різному переставити для того, щоб навчатись по-одному і в команді однокласників. 
Спитали у дітей та їх батьків, чи подобається їм школа? «Так!», - відповіли в один голос вони. А як сприйняли зміни вчителі? Думка вчителів була одностайною: відбулися зміни на краще. Адже адаптація дітей у таких умовах, які наближені до умов дитсадка, проходить значно швидше. Розподіл навчального матеріалу за блочно-тематичним принципом, дозволяє вивчати тему інтегровано у різних видах діяльності, як це вже багато років здійснюється у дитсадках. Ігрові методи навчання дозволяють школярам сприймати навчальний матеріал легко, адже все-таки ведучим видом діяльності у шестирічному віці є гра. 
Отже ми зрозуміли, що нова українська школа – це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної дитини. НУШ – це цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. А для батьків вона – відкрита, чесна і націлена на співпрацю.
  





 





Немає коментарів:

Дописати коментар