07.04.17

Бджола мала, а й та працює


Праця - найважливіший засіб виховання, починаючи з дошкільного віку; у процесі трудової діяльності формується особистість дитини, складаються колективні взаємовідносини.
Процес виховання дітей у дитячому садку організований так, щоб вони навчилися розуміти користь і необхідність праці для себе та для колективу.
Праця завжди була основою людського життя і культури.
Працьовитість і здатність до праці не дається від природи, а виховується з раннього дитинства.
Одним із видів є праця дітей в природі. Вона пов'язана з розширенням кругозору дітей, отриманням доступних знань, наприклад, про овочі, квіти, ґрунт, трудові процеси, знаряддя праці. Праця у природі сприяє розвитку спостережливості, допитливості дітей, виховує у них інтерес до сільськогосподарської праці, повагу до людей, які нею займаються. Праця в природі допомагає виховати любов до неї.
Радість праці - могутня виховна сила. У роки дитинства дитина повинна глибоко пережити це благородне почуття. У праці поширюється багатство людських відносин. Виховати любов до праці неможливе, якщо дитина не відчує красу цих відносин.
Формування трудових навичок та знаряддєвих дій є одним із напрямків освітньо-виховної роботи у нашому закладі.
За кожною віковою групою закріплено квітник та город. Протягом календарного року діти разом з педагогами працюють на ділянках: навесні висаджують квіти, овочі, доглядають їх влітку, а восени збирають урожай.
У праці формуються такі якості особистості, як відповідальність, працьовитість, дисциплінованість, самостійність.