14.03.17

14.03.2017 вихователем-методистом Сержанською Л.В. підготовлено та проведено семінар-практикум для педагогічних працівників спеціальних груп для дітей, що мають вади мовлення та працівників інклюзивної групи на тему: «Інклюзивна практика в дитсадку».
У семінарі-практикумі взяли участь: керівник семінару - Сержанська Л.В., вихователь-методист; педагоги: Гарбут Т.М., вчитель-логопед; Дорошенко С.В., вчитель-дефектолог; Красовська Ю.С., практичний психолог; Вакулінська О.М., Шрамко І.М., вихователі спеціальних груп для дітей з порушеннями мови; Каретник О.В., вихователь інклюзивної групи
Виступили: Сержанська Л.В., вихователь-методист з слайдовою презентацією: «Особливості інклюзивної освіти в дошкільному закладі», а також розкрила питання: «Діти з порушенням розумового розвитку. Особливості корекційної роботи з ними»; Кошова М.В., музичний керівник ознайомила присутніх з однією з корекційних методик: «Логоритміка у роботі з дітьми з вадами мовлення та інтелекту».
Також було розглянуто сучасні корекційні методики, які використовуються для роботи з дошкільнятами, що мають особливості психофізичного розвитку.
Особлива увага була звернена на ігротерапію, зокрема, пальчикову терапію, зображувальну діяльність, пісочну терапію та недирективну гру. Докладно про викоритання недирективної гри повідомила практичний психолог Красовська Ю.С.
Слайдова презентація «Особливості дітей з порушеннями психофізичного розвитку та робота з ними та спеціально підібрані відеосюжети з мережі Інтернет дозволили учасникам семінару наочно ознайомитись з механізмом впровадження корекційних методик та їх результативністю.