26 січня 2017 року для педагогічних працівників відбувся семінар-практикум на тему: «Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» в дошкільному закладі»
Було розглянуто питання: 1. Мовленнєвий розвиток дитини у Базовому компоненті дошкільної освіти, його складові. Мовна концепція Софії Русової (Вакулінська О.М., вихователь)
2. Спеціальні мовленнєві заняття – провідна форма формування мовленнєвої компетенції. Класифікація мовленнєвих занять (Турченко Т.І., вихователь)
3. Засоби й методи роботи з розвитку мовлення дітей (Токаренко Г.А., вихователь)
4. Інформація про обласний семінар на тему: «Безперервна лінгвориторична освіта: пошук, дослідження, творчість» (слайдова та відеопрезентація, Сержанська Л.В., вихователь-методист)
Результатом діяльності семінару стала Пам’ятка для вихователів щодо проведення мовленнєвих занять
- Забезпечувати зручне розташування дітей під час занять
- Уникати надмірного академізму Добирати цікаві для дітей теми
- Проводити заняття спокійно, в жвавому темпі
- Підтримувати фізичну і психічну активність дітей
- Будувати з дітьми ромову, а не монолог вихователя
- Підвищувати рівень мовленнєвої активності
- Розвивати в собі вміння слухати дітей
- Уникати втручання в розповідь дитини
- Керуватися правилами під час постановки запитань
- Сприяти набуттю дітьми комунікативної взаємодії
- Працювати з усіма дітьми
- Залучати дітей до активного контролю за мовленням того, хто розповідає
- Пропонувати творчі завдання
- Чергувати мовленнєві завдання з іншими видами дитячої діяльності
- Уникати надмірної захопленості наочністю і технічними засобами навчання
- Підтримувати увагу й мовленнєві уміння
Перегляд презентації ...