26.01.17

Пам’ятка для вихователів

26 січня 2017 року для педагогічних працівників відбувся семінар-практикум на тему: «Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» в дошкільному закладі»
Було розглянуто питання:
1. Мовленнєвий розвиток дитини у Базовому компоненті дошкільної освіти, його складові. Мовна концепція Софії Русової (Вакулінська О.М., вихователь)
2. Спеціальні мовленнєві заняття – провідна форма формування мовленнєвої компетенції. Класифікація мовленнєвих занять (Турченко Т.І., вихователь)
3. Засоби й методи роботи з розвитку мовлення дітей (Токаренко Г.А., вихователь)
4. Інформація про обласний семінар на тему: «Безперервна лінгвориторична освіта: пошук, дослідження, творчість» (слайдова та відеопрезентація,  Сержанська Л.В., вихователь-методист)

Результатом діяльності семінару стала Пам’ятка для вихователів щодо проведення мовленнєвих занять  

  • Забезпечувати зручне розташування дітей під час занять
  • Уникати надмірного академізму Добирати цікаві для дітей теми
  • Проводити заняття спокійно, в жвавому темпі
  • Підтримувати фізичну і психічну активність дітей
  • Будувати з дітьми ромову, а не монолог вихователя
  • Підвищувати рівень мовленнєвої активності
  • Розвивати в собі вміння слухати дітей
  • Уникати втручання в розповідь дитини
  • Керуватися правилами під час постановки запитань
  • Сприяти набуттю дітьми комунікативної взаємодії
  • Працювати з усіма дітьми
  • Залучати дітей до активного контролю за мовленням того, хто розповідає
  • Пропонувати творчі завдання
  • Чергувати мовленнєві завдання з іншими видами дитячої діяльності
  • Уникати надмірної захопленості наочністю і технічними засобами навчання
  • Підтримувати увагу й мовленнєві уміння
Педагоги з цікавістю сприйняли інформацію про зміст роботи обласного семінару, ознайомились з досвідом роботи колег ДНЗ №90 «Волошка» м. Запоріжжя, переглянули презентацію з досвіду роботи цього закладу з проблеми формування лінгвориторичної компетенції дошкільнят.

Перегляд презентації ...